کابینت انزو پولیشی

دنیای کابینت بسیار متنوع است و هر کدام از آن ها زیبایی و جلوه خاصی دارند. یکی از انواع آن ها که می خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم، کابینت انزو پولیشی نام دارد. ویژگی ها و خصوصیاتی که این نوع کابینت دارد باعث شده است توجه تعداد زیادی از افراد را به خود جلب کند. گروه تولیدی کازا دکورا تولید کننده انواع کابینت از جمله انزو پولیشی طبق طرح و سلیقه شماست. در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم.

کابینت انزو پولیشی چیست؟

به کابینتی که جنس بدنه آن از پولیش ساخته شده باشد، کابینت پولیشی گفته می شود. رنگ این نوع کابینت مانند یک لایه شیشه ای به ضخامت حدود ۳ میلی متر بر روی بدنه آن قرار می گیرد. اگر بخواهیم دقیق بگوییم کابینت های انزو پولیشی جزء سبک کابینت نئوکلاسیک به حساب می آید و در ابتدا توسط شرکت zentique در کشور آمریکا تولید شد و توسط وارد کنندگان ایتالیایی برای اولین بار وارد کشور ما شد و به خاطر کیفیت بالا و طراحی زیبایی که داشت مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفت.

به خاطر قیمت زیاد محصولات وارداتی از آن پس تولید کنندگان ایرانی هم به طراحی و تولید انواع کابینت انزو پولیشی در طرح های مختلف اقدام کردند. کازا دکورا نیز به سلیقه و انتخاب شما عزیزان احترام گذاشته و از این نوع کابینت زیبا، طبق درخواست خودتان طرح های زیبایی را تولید و اجرا می کند.

ویژگی ها و مزایای کابینت انزو پولیشی کدام است؟

  • مغزی کابینت های انزو پولیشی از جنس ورقه های خام ام دی اف می باشد. سایز این ورقه ها ۲۵ و ۴۰ میلی متر است. کازا دکورا این ورقه ها را به کمک دستگاه برش و سی ان سی مطابق سلیقه و دکوراسیون منزل شما به صورت ابزار خورده و یا ساده برش می زند.
  • ویژگی دیگر کابینت انزو پولیشی همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم این است که جزء سبک های کابینت نئوکلاسیک به حساب می آید. این سبک نیز طرفداران خاص خود را دارد و با استقبال خوبی مواجه می شود.
  • فضای داخلی این نوع کابینت در تمامی طرح ها یکسان است و به طور کل از جنس MDF با روکش سفید ساخته می شود.
  • رنگ هایی که برای این نوع کابینت استفاده می کنیم معمولا یکی از این سه مورد است: پلی اورتان، پلی استر و یا نیم پلی استر. تنوع رنگی کابینت انزو زیاد است اما اگر می خواهید فضای آشپزخانه شما وسیع تر دیده شود بهتر است رنگ سفید را انتخاب کنید.
  • کابینت انزو پولیشی در برابر ضربه، نور آفتاب، آب و رطوبت و … مقاومت بسیار خوبی دارد در نتیجه طول عمر آن زیاد است زیرا پولیشی که بر روی کار قرار می گیرد باعث افزایش ضخامت کابینت می شود در نتیجه مقاومت آن را بالا می برد.

انواع کابینت انزو پولیشی کدامند؟

گروه تولیدی کازا دکورا به طراحی و تولید انواع کابینت انزو پولیشی اقدام کرده است در نتیجه می تواند به درخواست های گوناگون شما عزیزان به درستی پاسخ دهد. با ما همراه باشید تا با انواع این کابینت زیبا آشنا شوید.

کابینت انزو پولیشی معمولی و مزایای آن

در این نوع کابینت ترکیب رنگ و پولیش زیبایی و کیفیت بیشتری را ایجاد می کند. به همین خاطر بسیاری از مشتریان با توجه به این که کابینت انزو پولیشی قیمت بالاتری دارد باز هم ترجیح می دهند این نوع کابینت را برای آشپزخانه خود انتخاب کنند.

پولیش نوعی رنگ مایع و خمیری شکل است که بعد از آن که زیر سازی و رنگ آمیزی درب ها انجام شد بر روی کار کشیده می شود. در نتیجه با این کار استحکام و دوام کابینت افزایش پیدا می کند و باعث شفاف و شیشه ای شدن آن می شود. اگر بخواهیم روشن تر توضیح دهیم پولیش مانند یک لایه لاک ضخیم قسمت های مختلف روی کابینت را می پوشاند و بعد از آن که خشک شود مقاومت رنگ در برابر اشعه UV و استحکام کار را بالا می برد.

از دیگر مزایای این نوع کابینت این است که اگر خط و خشی بر روی کابینت ایجاد شود با کمک پولیش به راحتی ترمیم می شود و البته با این توصیفات قیمت کابینت انزو پولیشی بیشتر از سایر کابینت های آشپزخانه می باشد.

کازادکورا طراح و مجری انواع کابینت و کمد دیواری انزوپولیشی

کابینت انزو پولیشی با رنگ پلی اورتان

رنگ های معدودی هستند که در برابر نور آفتاب و رطوبت مقاومت بالایی دارند که یکی از آن ها، رنگ پلی اورتان است. این رنگ به خاطر ویژگی هایی که دارد همچنین چسبندگی بالا و خشک شدن سریع، استفاده ها و کاربردهای زیادی در صنایع چوبی دارد. قیمت کابینت انزو با رنگ پلی اورتان نسبت به پولیشی معمولی، مقداری ارزان تر است و البته به همان میزان دارای شفافیت و درخشندگی می باشد اما ضخامت پولیش بیشتر از رنگ است در نتیجه مقاومت بیشتری را به نسبت رنگ بر روی سطح کابینت ایجاد می کند.

کابینت انزو پولیشی با رنگ پلی استر

کازا دکورا یک نوع دیگر کابینت انزو پولیشی تولید می کند که در آن از رنگ پلی استر استفاده شده است و خود به ۲ نوع مات و براق تقسیم می شود. پلی استر ماده ای شفاف و غلیظ است که در مدت زمان بیشتری خشک می شود. در برابر تغییرات و شرایط آب و هوایی مختلف مانند نور آفتاب، رطوبت و … تا حدودی مقاومت دارد. ویژگی مهم این نوع کابینت انزو این است که براق و شفاف است و جلوه بصری زیادی دارد.

قیمت کابینت انزو پولیشی با رنگ پلی استر و پلی اورتان تقریبا یکسان است ولی تفاوت مهمی که دارند این است که رنگ پلی اورتان سریع تر خشک می شوند در نتیجه سرعت کار را افزایش می دهد. البته رنگ نیم پلی استر هم داریم که مات تر از رنگ تمام پلی استر است و قیمت کمتری نسبت به پلی استر و پلی اورتان دارد در نتیجه استفاده از آن بر روی کابینت انزو، مقرون بصرفه تر خواهد بود.

گروه تولیدی کازا دکورا انواع کابینت های انزو پولیشی را با بالا ترین سطح کیفیت و مطابق با سلیقه و دکوراسیون منزل شما تولید و اجرا می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

قیمت کابینت انزو پولیشی چقدر است؟

قیمت کابینت انزو پولیشی به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها رنگ مورد استفاده در کابینت است. همانطور که مشاهده کردید هر کدام از رنگ هایی که بر روی کابینت انزو کار می شود، قیمت متفاوتی دارد. نوع کار یعنی ساده یا ابزار خوردن کار از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت کابینت است. طبیعتا هر چه طرح انتخابی شما ساده تر باشد قیمت آن نیز مناسب تر خواهد بود.

تعداد ستون و طرح به کار رفته در کابینت، نوع یراق آلاتی که در آن استفاده می شود، متراژ کار و طول کابینت های تولید شده، نوع و کیفیت رنگ و … همگی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت کابینت انزو پولیشی می باشند به همین دلیل قبل از هر کاری، بهتر است شما با کارشناسان مجموعه کازا دکورا تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت کرده و از جزئیات به روز قیمت ها مطلع شوید.

 

بهترین تولید کننده کابینت انزوپولیشی در کرج

مجموعه کازادکورا با سالها تجربه و تخصص و بهره گیری از پرسنل و نیرو های متخصص و داشتن کارگاه و کارخانه تولید درب انواع کابینت و استفاده از جدیدترین و بروزترین دستگاه ها و تجهیزات و مجهز بودن به لاین آبشار رنگ، جزء بهترین تولیدکنندگان کابینت انزوپولیشی در کرج می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

واتساپ