کابینت MDF

دنیای کابینت روز به روز گسترده تر می شود و تنوع بالایی به دست می آورد. یکی از انواع محبوب و پرطرفدار، کابینت MDF نام دارد. کابینت ام دی اف به خاطر ویژگی ها و مزایایی که دارد مورد توجه و استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. به همین دلیل ما یعنی گروه تولیدی کازا دکورا تصمیم گرفتیم در این مقاله درباره این کابینت محبوب صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

کابینت ام دی اف چه نوع کابینتی است؟

سال های بسیار زیادی است که کابینت ام دی اف جزء پرفروش ترین و محبوب ترین کابینت ها در ایران و سراسر دنیا می باشد و جای کابینت های فلزی قدیمی را گرفته است. کازا دکورا این نوع کابینت ها را از ورق های معروفی به همین نام می سازد. مغزی این کابینت از جنس MDF و روکش آن از جنس ملامینه می باشد و همین مسئله باعث می شود در برابر رطوبت مقاومت خوبی داشته باشد.

انواع کابینت ام دی اف

امروزه هیچ خانه ای نیست که در آن محصولی از جنس MDF نباشد که داشتن کابینت نیز جزء این محصولات به حساب می آید. ورق ام دی اف در مرحله اول با ضخامت ۱۶ میلی متر ساخته می شود. بعد از این مرحله روکش های مختلفی بر روی آن پرس می شود. گروه تولیدی کازا دکورا این نوع کابینت را در انواع مختلفی از روکش، طبق سلیقه شما می سازد که در ادامه می خواهیم به ۳ سبک معروف از آن می پردازیم.

کابینت ام دی اف کلاسیک

یکی از سبک های مشهور در دنیای کابینت سازی، سبک کلاسیک است. گروه تولیدی کازا دکورا مطابق با این سبک، ۳ محصول از کابینت MDF به نام های ممبران، کابینت چوبی و کابینت روکش چوب تولید می کند. این ۳ محصول دارای شباهت های ظاهری زیادی با یکدیگر هستند و درب های ابزار خورده و حکاکی های روی آن ها با هم متفاوت است. ما این نوع درب های کابینت ام دی اف را در رنگ های متنوعی می سازیم.

در سبک کلاسیک کابینت از ستون ها و گل های معرق و منبت کاری شده استفاده می کنیم. وجود تاج و زیر چراغ ابزار خورده که در قسمت طاق و کف یونیت های دیواری نصب می شوند بر جذابیت و زیبایی کار می افزایند. در این سبک برای صفحه آن از سنگ مصنوعی کورین استفاده می کنیم تا خاصیت ابزار خور شدن را داشته باشد. کازا دکورا در روند های مختلفی هر کدام از این نوع کابینت ها را طراحی و تولید می کند تا مطابق با سلیقه و دکوراسیون منزل تان باشد.

کابینت ام دی اف مدرن

سبک دیگر کابینت ام دی اف که ما می سازیم، به سبک مدرن شهرت دارد و شامل محصولات مختلفی مانند کابینت فوق برجسته، کابینت هایگلاس و کابینت ملامینه می شود. هر کدام از این محصولات ویژگی ها و خصوصیات خود را دارند. به خاطر حفظ ظاهر مدرن، در این سبک کابینت از تاج و زیر چراغ استفاده نمی کنیم درعوض بیشتر از دستگیره های مخفی و یا مگنتی در آن ها استفاده می کنیم زیرا برای سبک مدرن استفاده از دستگیره های سنتی و استیل همخوانی و هماهنگی ندارد. کابینت MDF مدرن نسبت به دو سبک دیگر قیمت پایین تر و مناسب تری دارد به همین دلیل است که بسیاری از افراد جهت صرفه جویی در هزینه ها، به سمت این کابینت می روند. در این سبک کابینت صفحه انتخابی معمولا، HPL است به همین دلیل نسبتا در برابر آب و خش مقاوم می باشند.

کابینت ام دی اف نئوکلاسیک

یکی از جدید ترین سبک های کابینت آشپزخانه، کابینت سبک نئوکلاسیک محسوب می شود. گروه تولیدی کازا دکورا طبق روند و فرآیند پیچیده ای این نوع کابینت ها را می سازد و برای ساخت منبت ها در این سبک کابینت MDF از ورق هایی با ضخامت ۲۵ میلی متر استفاده می کند. البته ضخامت ورق ها با توجه به نوع درب های کابینت متفاوت و متغیر می باشد. در این سبک دو محصول با نام های کابینت طرح انزو و کابینت پولیشی تولید می شود.

گروه تولیدی کازا دکورا با تیمی متخصص و مجرب، مطابق با سلیقه و سبک دکوراسیون منزل شما سبک های مختلف کابینت MDF را می سازد و زیبایی و شکوه را به آشپزخانه های شما هدیه می دهد.

کابینت ام دی اف چه مزایایی دارد؟

هر نوع کابینت دارای مزایایی است که باعث می شود افراد مختلفی به سمت استفاده از آن ترغیب شوند. در ادامه می خواهیم به مزیت های کابینت MDF بپردازیم.

  • ورق های ام دی اف دارای تنوع زیادی در رنگ و طرح و مدل هستند. همین مسئله این امکان را به شما می دهد تا دقیقا مطابق علاقه و سبک دکوراسیون خود، کابینت مورد نظرتان را انتخاب نمایید.
  • کابینت های ام دی اف ظاهری زیبا و جذاب دارند و باعث با شکوه شدن آشپزخانه شما می شوند. به همین خاطر است که کابینت MDF به سرعت جای کابینت های فلزی و قدیمی را گرفته است.
  • برای ساخت ورق ام دی اف از خرده چوب های بازیافتی استفاده می شود به همین علت، شما با استفاده از آن ها می توانید به محیط زیست هم کمک کنید.
  • کابینت های MDF تحمل وزن خوبی دارند و ماندگاری و طول عمر آن ها نیز بالا می باشد.
  • تمیز کردن و نظافت کابینت های ام دی اف بسیار راحت است و به سادگی با یک دستمال مرطوب تمیز می شوند.
  • قیمت این نوع کابینت بسیار مناسب است به همین دلیل اگر می خواهید آشپزخانه ای زیبا و مقرون بصرفه داشته باشید، کابینت MDF گزینه بسیار خوبی به حساب می آید.

کازادکورا طراح و مجری انواع کابینت و کمد دیواری MDF

انواع رنگ و طرح کابینت ام دی اف  (MDF) کدامند؟

همانطور که گفتیم کازا دکورا کابینت MDF را در ۳ سبک کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک در طرح ها و رنگ های متنوعی می سازد. در ادامه می خواهیم پرطرفدار ترین رنگ ها و انواع کابینت ام دی اف را نام ببریم.

کابینت ام دی اف سفید

بسیاری از افراد به کابینت هایی به رنگ سفید علاقه دارند. رنگ سفید حس تمیزی و پاکی را به بیننده القا می کند. برای فضاهای کوچک استفاده از کابینت ام دی اف سفید رنگ بسیار فکر خوبی است زیرا باعث بزرگ تر نشان دادن محیط می شود و نور را به خوبی منعکس می کند.

کابینت ام دی اف سفید طلایی

رنگ سفید طلایی برای کابینت جلوه ای بسیار زیبا و شیک دارد. شما باید مطابق با سایر عناصر موجود در دکوراسیون خود و طبق رنگ های آن ها، دست به انتخاب این کابینت بزنید در غیر این صورت هماهنگی و هارمونی لازم بین آن ها ایجاد نخواهد شد.

کابینت ام دی اف سفید قهوه ای

این رنگ کابینت ام دی اف نیز بسیار پرطرفدار محبوب است و معمولا در آن از هایگلاس سفید به عنوان رنگ اصلی در کنار رنگ قهوه ای استفاده می شود.

کابینت ام دی اف سفید مشکی

اگر کابینت ام دی اف به سبک مدرن را انتخاب کرده اید بهتر است از دو رنگ متضاد برای آن ها استفاده کنید. استفاده از کابینت MDF سفید مشکی در کنار زیبایی و درخشندگی که دارد جلوه خاصی به فضا می دهد و از خسته شدن چشم شما نیز جلوگیری می کند.

کابینت ام دی اف براق

به مدل کابینت ام دی اف هایگلاس معمولا براق نیز گفته می شود. این نوع کابینت MDF به خاطر درخشندگی و جلوه ای که دارد مورد پسند تعداد افراد زیادی است.

کابینت ام دی اف مات

افرادی که بیشتر به سبک های لوکس و کلاسیک علاقه دارند، باید به سراغ کابینت MDF مات بروند و در میان طرح ها و رنگ های متنوع آن، کابینت مورد نظر خود را انتخاب کنند.

کازا دکورا کابینت های MDF را در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی تولید می کند. اگر در انتخاب طرح و رنگ تردید دارید، می توانید از مشاوره و راهنمایی های ما در این خصوص نیز بهره مند شوید تا انتخابی دقیق و هماهنگ با سایر عناصر موجود در دکوراسیون منزل تان داشته باشید.

قیمت کابینت ام دی اف چقدر است؟

برای ساخت کابینت از ابزار ها و قطعات مختلفی استفاده می شود. جنس ورق، روکش آن، یراق آلات و ابزاری که در آن استفاده می شود، دستگیره ها، ابعاد و اندازه های کابینت و … همگی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی کابینت ام دی اف می باشند. در صورتی که می خواهید اطلاعات دقیق تری درباره قیمت کابینت MDF به دست آورید می توانید با کارشناسان ما در گروه تولیدی کازا دکورا تماس بگیرید. با این کار هم راهنمایی و مشورت لازم برای انتخاب صحیح تر کابینت را به دست می آورید و هم آن که با جزئیات دقیق قیمت ها آشنا می شوید.

 

بهترین تولید کننده کابینت ام دی اف در کرج

مجموعه کازادکورا با سالها تجربه و تخصص و بهره گیری از پرسنل و نیرو های متخصص و داشتن کارگاه و کارخانه تولید درب انواع کابینت و استفاده از جدیدترین و بروزترین دستگاه ها و تجهیزات و مجهز بودن به لاین آبشار رنگ، جزء بهترین تولیدکنندگان کابینت ام دی اف در کرج می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

واتساپ