مشاوره و اجرا

طراحی ، ساخت و اجرای کابینت

اگر قصد دارید تغییراتی در کابینت هایتان ایجاد کنید و یا آن که به تازگی منزل خود را خریداری کرده اید و در فکر ساخت یک کابینت با ظاهری زیبا و متناسب با دکوراسیون منزل خود هستید باید به فکر مشاوره و طراحی کابینت باشید.  همچنین انتخاب یک کابینت ساز با تجربه و به روز در ساخت و طراحی کابینت ها نکته مهمی است که رعایت نکردن یکسری نکات از زیبایی و جلوه منزلتان می کاهد و حتی ممکن هست ، ابعاد منزلتان را کوچکتر یا بزرگتر از متراژ واقعی که دارند، نشان دهند . پس بهتر هست طراحی کابینت منزلتان را به یک مجموعه عالی بسپارید.

مشاور کابینت چه کسی است؟

ما به عنوان مشاور کابینت، از دانش ویژه و کافی در علم زیبایی شناسی برخوردار هستیم و با تمامی تکنیک های لازم در این زمینه و سبک های گوناگون آن آشنایی داریم. ما با توجه به فضای منزل تان و سلیقه ای که دارید، بهترین سبک را برای طراحی کابینت منزل تان در نظر می گیریم. سپس با مشورت با شما، به طراحی سبک مورد نظر شما اقدام می کنیم.

شاید خودتان چند طرح در این زمینه مد نظر داشته باشید ولی نمی دانید کدام یک مناسب تر است. در این زمان ما با بررسی تمامی جوانب، بهرتین طرح و سبک را به شما پیشنهاد می دهیم و سپس آن را برای منزل تان طراحی خواهیم کرد. طبق این توضیحات، مشاور کابینت چنین شخصی است.

ویژگی های مشاورین و طراحان کابینت در مجموعه ما

مشاورین و طراحان کابینت ما ویژگی هایی دارند که باعث می شود نتیجه ای منحصر بفرد را برای شما به ارمغان بیاورند. در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها می پردازیم.

الهام گرفتن از هر چیزی

طراحان و مشاوران ما سعی می کنند با توجه ویژه ای که به همه عناصر موجود در اطرافشان دارند، بهترین، مناسب ترین و جدید ترین طرح را برای کابینت شما انتخاب کنند. آن ها می توانند از هر چیزی برای این کار استفاده کنند و این مسئله یکی از مهم ترین ویژگی های یک طراح است.

دانش کافی در زمینه هنر

همه افرادی که در مجموعه ما کار می کنند و سعی می کنند بهترین مشاوره و طراحی کابینت را برای شما در نظر بگیرند، دانش کافی در زمینه هنر دارند. افراد ما هرگز برای یادگرفتن مطالب جدیدتر، خود را متوقف نمی کنند. طراحان و مشاوران ما رنگ ها و طرح ها را به خوبی می شناسند و می دانند کدام رنگ با کدام طرح تناسب بیشتری دارد. اطلاع از این که طرح ها، سبک ها، رنگ ها و سایه های مختلف چه تاثیری در افراد دارند، تخصص افراد مجموعه ما است.

شجاعت کافی

طبیعی است وقتی طرحی کشیده می شود مورد پسند و استقبال همه افراد قرار نمی گیرد ولی این مسئله نباید ذره ای از خلاقیت و پشتکار طراح کم کند. با توجه به اهمیت این موضوع، طراحان و مشاوران ما از شجاعت کافی و بالایی برخوردار هستند در نتیجه وقتی بعد از تحقیقات کافی یک طرح را در نظر می گیرند، از شجاعت لازم برای ارائه آن برخوردار هستند.

درک فضا و کاربرد آن

قطعا یک مشاور و طراح کابینت باید بتواند به خوبی فضا و کاربرد هر قسمت از آن را، درک کند. افراد متخصص موجود در مجموعه ما با داشتن این ویژگی مهم، می توانند فضا و تمامی قسمت های موجود در آن را شناسایی کرده و تشخیص دهند برای هر قسمت از فضا، چه چیزی نیاز است. این مسئله تاثیر بسیار زیادی در زیبایی کابینت ها دارد.

دلایل مهم انتخاب مشاوران مجموعه ما

همانطور که گفتیم مجموعه ما با برخورداری از بهترین و متخصص ترین مشاوران و طراحان کابینت، بهترین ها را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین از سرویس هایی که مجموعه ما برخوردار اند اعزام کارشناس کابینت جهت طراحی و ساخت پروژه های کابینت آشپزخانه مطابق با دکوراسیون داخلی به صورت رایگان هست . این گام باعث رفع مشکلات و موانع در مراحل سفارش توسط مشتریان میشود تا مشتریان از گروه کابینت سازی و مجموعه طراحان ما رضایت داشته باشند . اگر هنوز هم قانع نشدید کار خود را به ما بسپارید پس به ادامه مطالب توجه کنید.

صرفه جویی در زمان

شما با استخدام یک مشاور یا طراح کابینت از مجموعه ما، می توانید در زمانی که دارید صرفه جویی کنید زیرا ما سعی می کنیم با تخصصی که داریم و با انتخاب بهترین گزینه برای شما، خیلی سریع و بدون نیاز به ایجاد تغییر و تحول در آن، کابینت های منزلتان را برای شما طراحی نماییم. هر کدام از ما دغدغه هایی در زندگی داریم و نمی توانیم به همه مسائل به خوبی رسیدگی کنیم پس باید بخشی از کارهایمان را به متخصص بسپاریم تا از اتلاف وقت و زمان ما جلوگیری می کند. طراحی کابینت نیز از همین دست مسائل است.

صرفه جویی در هزینه ها

زمانی که شما از تخصص و مشورت های کارشناسان ما در زمینه طراحی  کابینت استفاده کنید در حقیقت از صرف هزینه های اضافی جلوگیری خواهید کرد. ما به شما کمک می کنیم بهترین  کابینت را داشته باشید تا بعد از مدتی مجبور به تغییر و اصلاح آن نباشید در نتیجه فقط با صرف هزینه در ابتدای کار، تا یک مدت طولانی می توانید از فضایی که دارید لذت ببرید و عیب و نقصی را شاهد نباشید.

به روز بودن و انتخاب بهترین راه

متخصصین ما سعی می کنند بهترین طراحی ها و سبک ها را برای کابینت شما در نظر بگیرند. در این صورت شما خانه ای نو و به روز خواهید داشت. علاوه بر این، باید طبق فضایی که در اختیار دارید کابینت طراحی کنید تا از فضا، بتوانید بهترین استفاده را ببرید. برای این کار نیاز به یک مشاور و طراح کابینت دارید.

بهینه سازی و استفاده صحیح از فضا

همانطور که گفتیم باید از فضا بهترین استفاده را ببرید مخصوصا در خانه های امروزی که متراژ آن ها پایین است. نگران نباشید. با مشورت با متخصصین ما می توانید فضایی که در اختیار دارید را بهینه سازی کنید و از همه امکانات آن بهترین استفاده را ببرید.

دانش کافی و آگاهی از تصویر پایانی

برای طراحی کابینت ها باید از دانش کافی برخوردار باشید. طبیعتا همه افراد این تخصص را ندارند. در نتیجه باید از تخصص کارشناسان ما استفاده کنند. مشاوران و طراحان مجموعه ما اطلاعات و دانش لازم را برای این کار دارند و می توانند با علم رنگ شناسی، سبک شناسی، طراحی و … بهترین ها را برای شما ایجاد کنند. علاوه بر این، متخصصین ما می توانند آخر کار را حدس بزنند و تصویر دقیقی از پایان پروژه به شما نشان دهند. در این صورت شما می توانید به راحتی تصمیم بگیرید این طرح را دوست دارید یا می خواهید آن را تغییر دهید و با آگاهی از آن از صرف هزینه اضافی و اتلاف زمان تان، جلوگیری کنید.

با وجود این ۵ دلیل آیا باز هم نمی خواهید برای طراحی کابینت منزل خود، از دانش و مهارت متخصصین ما استفاده کنید؟ پس وقت را تلف نکنید و با مشاوران ما تماس بگیرید.

چند سبک اصولی طراحی کابینت که مجموعه ما به آن توجه دارد.​​

در این قسمت به معرفی چند سبک کابینت میپردازیم و شما میتوانید با در نظر گرفتن ابعاد و متراژ منزل ، بودجه ، سلایق و علاقه و ..، سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید و با مشورت با مجموعه ما بهترین و با کیفیت ترین طرح کابینت را در نهایت داشته باشید . مشاوران و طراحان کابینت در مجموعه ما برای آن بتوانند بهترین ها را برای شما فراهم کنند، به ۵ سبک اصلی و مهم طراحی کابینت توجه دارند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

۱- کلاسیک:

یکی از سبک های مهم که مورد توجه خیلی از افراد است و متخصصین ما به آن توجه دارند، سبک کلاسیک است که در آن از رنگ های سفید، کرم یکدست و گاهی با چند تم سیاه رنگ استفاده می شود.

درب ها و نمای کابینت کلاسیک دارای طرح های حکاکی شده هستند که معمولا شلوغ و پرکار هستند . برای ساخت کابینت سبک کلاسیک قبل از ورود تکنولوژی وکیوم و ممبران، از چوب طبیعی و روکش چوب استفاده می‌شد. که قیمت بالایی داشتند و از آن خیلی استقبال نمی‌شد. ولی امروزه از ممبران (یا وکیوم) به خاطر قیمت مقرون‌ به‌ صرفه و تنوع رنگی زیاد و زمان اجرای کم استقبال زیادی شده است. که می‌شود گفت امروزه کابینت کلاسیک یا کلاً سبک طراحی کلاسیک مُد شده و خواهان زیادی دارد. انواع متریال برای ساخت کابینت سبک کلاسیک: چوب، روکش چوب، ممبران (وکیوم)، رنگ پلی استر و رومی و…

۲- معاصر:

این سبک یک طراحی براق و به تکنولوژی روز وابسته هست ،پس از فضاهای مجزای ذخیره سازی مثل پریز های برق مخفی ، وسایل توکار ، قفسه های باز و.. را تشکیل میدهد .این سبک سعی می کند بهترین خصوصیت دوره های مختلف صنعتی و سنتی را با تکنولوژی روز همراه کند و کابینت های مینیمال با پالت های رنگی خنثی و جزئیات فلزی که ظرافت خاصی دارند ، پاسخگوی انتظارات شما باشد .تقریبا این سبک شبیه به سبک مدرن است با کمی خلاقیت بیشتردر فرم آن. از دیگر ویژگی این سبک پنجره و بازشو های بزرگی دارند و انبوهی از نور وارد فضا میشود و نور را در خانه شما گسترش میدهد . رنگ های سیاه و سفید بیشترین کاربرد را در طراحی آشپزخانه معاصر دارند و گاها استفاده از سایه های چوبی رنگ نیز پیشنهاد می شود.

کابینت های براق از ویژگی های بارز این آشپزخانه ها هست که برای فضاهای کوچک عالی هستند و باعث بازتابش نور از سطوح سفید و براق میشوند . همچنین در نوع کابینت ها فضای بین کابینت ها را هم میتوان استیل کار کرد و از جزایری استفاده کنند که پایه های فلزی داشته باشند .

طراحی و مشاور دکوراسیون داخلی

همانطور که گفتیم مجموعه ما علاوه بر اینکه در زمینه طراحی کابینت تبحر دارند در زمینه دکوراسیون داخلی هم فعالیت میکنند . دکوراسیون داخلی درواقع همان هماهنگ سازی و جلوه درآوردن رنگ ها ، اثاثیه و سایر وسایل منزل و.. در یک اتاق و ساختمان طراحی شده است . بنابراین این هنر و علم اصولی و روش هایی در معماری منزل شما دارد که شما برای دکوراسیون اصولی داخلی منزل ، فروشگاه و یا هر مکان دیگری  باید از یک مشاوره با تجربه راهنمایی بگیرید . در غیر این صورت مجبور میشوید هزینه زیادی برا پرداخت کنید و آنچیزی که باب میل شما نیست را داشته باشید ! پس قبل از این اتفاق بهتر هست که از یک مشاور دکوراسیون داخلی منزل کمک بگیرید .

طراحان دکوراسیون داخلی ما چه ویژگی هایی دارند؟

خلاقیت :

طراحان دکوراسیون ما با داشتن دانش معماری ، طراحی داخلی ، روانشناسی و.. و مطابق با سلیقه و نیاز مشتری ،خلاقیت خودشان را در این زمینه نمایان میکنند و طراحی زیبایی را به مشتریان خود ارائه میدهند.

توانایی سازماندهی :

طراحان و مشاوران ما توانایی این را دارند که در طراحی خانه،  با نقاش ، سازنده کف پوش و  مبلمان .. ارتباط برقرار کنند و کارهای آنها را هماهنگ با طرح خود سازماندهی و برنامه ریزی کنند .

کنترل هزینه ها :

مشاوران ما با توجه به سختی و زمان کار در چارچوب بودجه تعیین شده توسط مشتری ، هزینه ها را کنترل میکنند .

آینده نگری :

همچنین مشاوران و طراحان ما با توجه به گذر زمان و تغییر سبک دکوراسیون و مدرنیته شدن ، سبکی را انتخاب و اجرا میکنند که با سرعت از مد نیفتد و مشتری مجبور به تغییر دوباره دکوراسیون نشود .

تحصیلات :

در آخر ویژگی مهمی که طراحان و مشاوران ما دارند این هست که دانش کافی، تجربه ، ذوق هنری و علاقه و… در زمینه معماری و طراحی دکوراسیون دارند.

در نهایت میتوان با ترکیب علم و هنر، به این فضا، صمیمیت بیشتری افزود و با بهره­ گیری از بهترین مشاوره در زمینه ­دکوراسیون داخلی، در نهایت به یک طرح خوب و کاربردی در یک بازه زمانی معین و با بودجه و سبکی متناسب به خواسته­ مشتری رسید. مشاوران دکوراسیون داخلی ما میتوانند با خلق دکوراسیونی پیشرفته و غیر منتظره، الهام بخش بوده و شما را به سوی تحقق رویای زندگی­تان هدایت کنند.

تماس با کارشناسان ما

اکنون نوبت شماست که با کارشناسان ما تماس بگیرید و سایر اطلاعات لازم را از آن ها دریافت کنید. شما هر سبکی که دوست داشته باشید و با فضای منزل تان تناسب داشته باشد، می توانید انتخاب کنید. البته قبل از آن باید از مشورت های متخصص و طراح ما استفاده کنید تا طرحی عالی و کاربردی برای کابینت خود داشته باشید. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا زیبایی به منازل شما بیاوریم.

واتساپ