جدیدترین کمد دیواری های ۱۴۰۳

جدیدترین کمد دیواری های ۱۴۰۳

هر بانوی خوش سلیقه ای خواستار داشتن اتاق خواب شیک و مرتب است که به او و خانواده اش احساس تمیزی و آرامش بدهد. کمد دیواری ها از عناصر کلیدی در طراحی و دکوراسیون اتاق خواب ها است و علاوه بر ارائه فضا برای ذخیره کردن لباس ها و اجناس شخصی به زیبایی اتاق کمک می کند. در این مقاله کازا دکورا به شما کمک میکند تا جدیدترین و شیک ترین طرح و مدل را برای کمد دیواری خود انتخاب کنید.

ساختار جدیدترین کمد دیوارهای ۱۴۰۳

در بازار مدل های مختلف زیاد کمد دیواری وجود دارد که هرکدام ویژگی خاص خود را دارند. شما می توانید بر اساس نیاز و سلیقه شخصی خود کمد دیواری مورد نظرتان را از جهت کارایی و رنگ انتخاب کنید.
در ادامه به بررسی برخی از محبوب ترین مدل های کمد دیواری ی که این روزها مورد استقبال زیادی قرار گرفتنه اند می پردازیم:


۱. کمد دیواری ریلی:

کمد دیواری ریلی از کمد دیواری های محبوب در بازار است. این نوع کمد به دلیل ریلی بودن و باز و بسته شدن آسان درب ها فضای کمتری را اشغال می کند و برای فضاهای کوچک مناسب تر است. می توان برای زیبا تر کردن کمد روی در ها از آینه های بزرگ استفاده کرد.


۲. کمد دیواری لولایی:

کمد دیواری لولایی برای فضا های بزرگ و اتاق هایی که کمد دیواری عریض نیاز دارند مناسب تر است. این مدل از کمد دیواری ها با فضاهای سنتی و کلاسیک همخوانی و هارمونی بیشتری دارند.

 

۳. کمد دیواری ریلی- لولایی:

می توانید بر اساس نیاز و مدل و فضای اتاق خود از ترکیب این دو در کمد دیوای، استفاده کنید که زیبایی و جذابیت زیادی دارد.

۴. کمد دیواری باکسی:

اینو نوع کمد از جدیدترین و شیک ترین مدل های کمد دیواری ها می باشد و برای ساماندهی وسایل خیلی مناسب است و بیشتر برای لباس و کیف و کفش استفاده می شود.

۵.کمد دیواری شیشه ای:

این نوع از کمد مانند همان کمد دیواری های باکسی است اما با این تفاوت که کمد باکسی فاقد درب است اما در کمد دیواری شیشه ای درب شیشه ای نصب می شود که این نوع هم طرفدارهای زیادی دارد.

جدیدترین رنگ برای کمد دیواری


انتخاب رنگ معمولا سلیقه ای می باشد اما باید به این نکته توجه کنید که رنگ ها در بزرگ یا کوچک نشان دادن فضای اتاق شما تاثیر زیادی دارند. همچنین در انتخاب رنگ کمد دیواری به رنگ سرویس خواب وجنسیت و سن فرد صاحب اتاق باید توجه داشته باشید. کازا دکورا در ادامه به شما در انتخاب بهترین رنگ کمد دیواری کمک می کند.

 

۱.رنگ کمد دیواری برای اتاق زوجین:

اتاق زوجین مکانی برای استراحت و آرامش زوجین می باشد و باید رنگی استفاده شود که باعث آرامش زوجین شود. رنگ های روشن بهترین گزینه برای کمد دیواری اتاق زوجین می باشد. اگر اتاق خواب شما بزرگ است می توانید از رنگ تیره یا مشکی استفاده کنید که پیشنهاد می شود با رنگ روشن یا سفید تلفیق شود زیبایی اتاق چند برابر شود.

 

 

۲. رنگ کمد دیواری برای اتاق خواب دخترانه:

برای رنگ کمد دیواری های اتاق دختر ها رنگ های پاستلی سفید، صورتی، بنفش، سبز، طوسی که دارای طیف رنگ ملایم و جذابی دارند که این روزه در بازار بسیار محبوب است پیشنهاد می شود.

 


۳. رنگ کمد دیواری برای اتاق خواب پسرانه:


برای رنگ کمد دیواری اتاق های پسرانه ما رنگ های قرمز، نارنجی، آبی، سفید، طوسی را پیشنهاد میکنیم که اگر اتاق شما کوچک و یا دارای سرویس خواب تیره رنگ است بهتر است که از رنگ های روشن استفاده کنید.

۴. رنگ کمد دیواری برای اتاق هایی با فضای کوچک:


بهترین رنگ برای اتاق های کوچک رنگ های روشن مخصوصا سفید است زیرا رنگ سفید به دلیل داشتن خاصیت گسترش فضا باعث بزرگ تر دیده شدن فضای اتاق شما می شود.

کمد دیواری اتاق ها نه تنها وسیله نگهداری از اشیا هستند بلکه در زیباتر کردن فضای شما بسیار اثر می گذارد پس باید انتخابی دقیق برای کمد دیواری های خود داشته باشید. امیدواریم که این مقاله به شما در انتخاب کمد دیواری کمک کرده باشد. اما اگر هنوز هم نمی توانید انتخاب کنید که کدامیک از این مدل های بروز کمد دیواری مناسب فضای شماست، می توانید با مشاوران ما در کازا دکورا در ارتباط باشد.

واتساپ