همه چیز درباره بازسازی دکوراسیون منزل

همه چیز درباره بازسازی دکوراسیون منزل

بازسازی دکوراسیون خانه یکی از کارهایی است که این روز ها طرفدار بسیار زیادی دارد . چرا که این کار میتواند برای خانواده ها باعث ایجاد تنوع شود و یک تجربه جدید ایجاد کند و هم مقرون به صرفه است . در واقع بازسازی دکوراسیون منزل می تواند از نظر اقتصادی گزینه مناسبی برای خانواده هایی که ۰خواهان تغییرات اساسی و تنوع در منزل خود هستند ، باشد .

اما این پایان ماجرا نیست چرا که بازسازی فقط مختص به خانه ها نمی باشد. تمامی مالکان شرکت ها و صاحبان کسب و کار ها نیز می توانند با تغییر و بازسازی دکوراسیون محیط کسب و کار خود ، فضای مناسب و جدیدی را ایجاد کنند .

حال ممکن است که این سوال برای شما به وجود بیاید که وقتی از تغییر دکوراسیون حرف میزنیم این تغییرات شامل چه چیز هایی خواهد بود ؟ لازم است کدام وسایل . یا قسمت های فضای منزلمان را تغییر دهیم ؟ ما در این مقاله از سایت کازادکورا سعی خواهیم کرد که به این سوال شما پاسخ دهیم . پس اگر این قصد بازسازی دکوراسیون منزلتان را دارید و این سوال نیز برای شما پیش آمده،  تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بازسازی دکوراسیون منزل شامل چه تغییراتی می شود ؟

همه چیز درباره بازسازی منزل

این سوال پاسخی بسیار ساده دارد و حتی بسیار به سلیقه شما نیز بستگی دارد. تغییراتی مثل کمد دیواری، کف سازی ، سقف کاذب ، تعویض کابینت آشپزخانه و …میتواند شامل بازسازیدکوراسیئن منزل باشد . همچنین بازسازی دکوراسیون منزل میتواند شامل :  تعویض و تعمی تمامی تجهیزات اعم از سیستم های گرمایشی و سرمایشی ، تاسیسات و لوله کشی ، رفع رطوبت ها و … نیز باشد .

و حتی تغییرات دیگری مثل : نقاشی یا کاغذ دیواری ، کابینت ، تعویض درب ها ، لمینیت و … نیز می تواند شامل بازسازی باشد .

هزینه بازسازی دکوراسیون منزلتان چگونه محاسبه می شود ؟

یکی از بزرگترین دغدغه ها هنگام تصمیم بازسازی دکوراسیون منزل برای خانواده ها ، هرینه های ناشی از آن است . اما اگر از دانش فنی و تجربی افرادی که در این زمینه فعالیت میکنند کمک بگیرید می توانید از نگرانی های خود کم کنید و از هزینه های آشکار و پنهانی که ممکن است برای شما داشته باشد با خبر شوید .  اگر قصد دارید به بازسازی دکوراسیون منزل خود بپردازید بهتر است که یک لیست از تغییراتی که قصد دارید انجام دهید تهیه کنید . س‍‍‍‍‍‍‍پس هزینه های آن را برآورد و زمان مورد نیاز هر قسمت را تعیین کنید . عمده ترین عواملی که ممکن است در هزینه های شما تاثیر گذار باشند عبارت اند از :

  • هزینه خرید مصالح
  • هزینه تعمیرات
  • هزینه تغییر دکوراسیون
  • هزینه مجریان، پیمانکاران، کارگران و نیروهای حضور یافته در پروژه بازسازی منزل
  • هزینه حمل و نقل زباله

نکاتی که باید در بازسازی دکوراسیون منزلتان به آن ها توجه کنید :

تصمیم گیری در رابطه با نوع پوشش دیوار ها :

در این مرحله از بازسازی دکوراسیون منزل نکته ای باید در نظر داشته باشید این است که چه نوع پوششی را برای دیوار های منزلتان در نظر دارید . گزینه هایی که برای نوع پوشش دیوار ها پیش رو دارید عبارت اند از : دیوار پوش، پنل‌های دکوراتیو سه بعدی، پوستر سه بعدی، سنگ دکوراتیو، تایل آلومینیومی، کاغذ دیواری و شیشه تزیینی و …

پیشنهاد ما برای شما این است که حتما در رابطه با این موضوع و انتخاب نوع پوشش دیوار ها با یک طراح و دکوراتیو مشورت کنید .

نحوه چیدمان وسایل منزل:

صرفا هزینه های زیاد نشان دهنده آن نیست که بازسازی دکوراسیون منزل شما بی نقص و کامل  انجام شده است . زمانی به دکوراسیونی بی نقض است  و هزینه های ناشی از آن را با ارزش که نحوه بازسازی و چیدمان آن دکوراسیون هارمونی و توازن خاصی را بین اشیا ایجاد کرده باشد .و باعث دو برابر شدن زیبایی آن شده باشد . که برای این کار لازم است که شما در بازسازی دکوراسیون منزل خود طرح و سبکی را انتخاب کنید . که ظرح ها و سبک هایی زیادی در دکوراسیون داخلی وجود دارند به عنوان مثال سبک مینیمال،  سبک مدرن،  سبک سنتی و … که در مقاله معرفی ۱۰ نوع سبک دکوراسیون داخلی آنها را مورد بررسی قرار دادیم و شما میتوانید برای انتخاب سبک مورد نظرتان از این مقاله نیز کمک بگیرید  .

انتخاب رنگ دیوارها و سقف‌ها

در این مرحله از بازسازی دکوراسیون منزل مهم ترین چیزی که باید در نظر بگیرید فضای منزلتان است که مثلا تاریک تر یا کوچکتر نشان ندهد .  البته بستگی بسیاز زیادی به سلیقه شما نیز دارد . اما معمولا انتخاب بیشتر افراد رنگ های نود و پاستلی و در واقع روشن است . اما همانطور که گفتیم شما میتوانید با توجه به فضای منزلتان و تن رنگ های استفاده شده در آن از رنگ های دیگر همچون آبی،  قرمز،  سبز و … نیز استفاده کنید .

بازسازی آشپزخانه

همه ما شنیده ایم که میگویند آشپزخانه را قلب خانه است چرا که جایی است که خانم ها و در کل خانواده بیشتر وقت خود را در آنجا میگذرانند.   بنابراین یکی از قسمت هایی که زیبایی آن تاثیر بسزایی در بازسازی دکوراسیون منزلمان می تواند داشته باشد آشپزخانه است . به خصوص که در دکوراسیون های مدرن و امروزی آشپزخانه ها بیشتر به صورت اپن طراحی می شوند و در چشم هستند .  آشپزخانه در بازسازی خانه شامل مواردی همچون: تخریب دیوارها، تعویض کابینت‌ها، تخریب آرک‌های قدیمی و رابیتس کاری‌ها، جابه‌جایی لوله‌کشی‌ها، کف سازی و… می باشد. اگر می خواهید یک فضای مدرن و زیبا از آشپزخانه خود بسازید دکوراسیون کابینت آشپزخانه را هم در دستور کار خود قرار دهید . ما در کازادکورا با بازسازی دکوراسیون، طراحی، تولید و اجرای کابینت آشپزخانه در سبک های مختلف نظیر: کابینت ممبران، کابینت انزو، کابینت سی ان سی وکیوم، کابینت هایگلاس، کابینت با روکش طبیعی و… با بهترین قیمت در خدمت شما هستیم .

بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

همه چیز درباره بازسازی منزل

برای اجرای این مرحله از بازسازی دکوراسیون منزل بهتر است حتما ابتدا کارشناسان و متخخصین از حمام و سرویس بهداشتی بازدید کنند .و اگر تشخیص دادند که تاسیسات و شیر آلات نیاز به تعویض دارند حتما اینکار را انجام دهید و با صرفه جویی در هزینه آن در آینده هزینه های بیشتری را برای خود به بار نیاورید ممکن است که این کار هزینه های شما را افزایش دهد اما نیاز است که این تعویض‌ها انجام شود تا یک تغییر اصولی و صحیح انجام شود .

هنگام بازسازی سرویس بهداشتی و حمام اولوین بندی کردن مراحل بسیار اهمیت دارد . متداول‌ترین مراحلی که در این فرآیند صورت می‌گیرد شامل: تعمیر لوله کشی‌ها و تاسیسات، تعویض کاشی‌ها، نقاشی دیوارها، بازسازی تهویه، طراحی قفسه‌ها، تعویض شیرآلات و جابه‌جایی کاسه توالت با فرنگی می‌باشد.

نوسازی کف منزل در بازسازی خانه

آخرین مرحله از بازسازی دکوراسیون منزل به نوسازی کف تعلق میگیرد . بنابراین اگر تمام مراحلی که در بالا به آن ها اشاره کردیم را انجام دادید نوبت به کف سازی درست و اصولی می رسد . در این مرحله نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که کف پوشی را انتخاب کنید که مناسب فضای منزل شما باشد. بیشتر افراد در این مرحله وسواس به خرج داده و کف پوشی را انتخاب میکنند که با تن رنگی و در کل فضای منزلشان در تناسب باشد . پیشنهاد میکنیم در این رابطه ریسک نکنید و با متخصصینی که در این زمینه فعالیت دارند مشورت کنید و چرا که هزینه زیادی باید صرف کف پوش شود و نوع و جنس کفپوش‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و در هر محیطی متفاوت عمل می‌کنند. بنابراین برای این که بهترین انتخاب را داشته باشید حتما با افراد متخصص مشورت کنید.

واتساپ